domingo, 11 de abril de 2010

Cuento contigo



CUENTO CONTIGO
Tengo una idea, pue ser un buen plan
Yá solo me falta ponelu a rodar
Amigos preciso que se quieran xuntar
Yo llevo les copes pa brindar al final

Voi dar una fiesta y nun pues faltar
Si te queda lloñe yá te paso a buscar
Allí nos veremos pa cantar y baillar
Si tamos toos xuntos yo nun pido más

Cuento contigo
Pa compartilo
Cuenta conmigo

Da vueltes la Tierra y más que va dar
Espero algún día podelo contar
Sentáu n’una playa viendo’l tiempu pasar
Bebiendo buen vino, tranquilu y en paz

Cuento contigo
Pa compartilo
Cuenta conmigo

Si ves que la murnia nun te dexa pensar
Nun sabes qué pasa, por qué too sal mal
Si nun ves salida y nun pues escapar
Si n’esos momentos t’apetez llorar

Tendrás una idea, pue ser un buen plan
Yá solo te falta ponelu a rodar
Amigos precises que se quieran xuntar
Yo llevo les copes pa brindar al final

Cuento contigo
Pa compartilo
Cuenta conmigo

No hay comentarios:

Publicar un comentario